Регламент роботи
Регламент роботи є документом кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ТОВ "АМО ФІНТЕХ" (далі - Надавач), що визначає організаційно-методологічні, технічні та технологічні умови діяльності Надавача під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг. Регламент роботи Надавача враховує актуальні вимоги законодавства та забезпечує відповідність надання електронних довірчих послуг встановленим стандартам і процедурам. Терміни, що вживаються у Регламенті роботи Надавача, застосовуються у значеннях, визначених нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у сфері електронних довірчих послуг. Вимоги Регламенту роботи Надавача ґрунтуються на принципах дотримання прав та виконання обов’язків суб’єктів, що надають та отримують кваліфіковані електронні довірчі послуги, відповідно до положень Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Визнання вимог Регламенту роботи Надавача заявниками, підписувачами та створювачами електронних печаток є обов’язковою умовою та підставою для укладання з ними договору про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг. Регламент роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих ТОВ "АМО ФІНТЕХ" (для ознайомлення та завантаження) |