Перелік послуг

Перелік кваліфікованих електронних довірчих послуг, що надаються Надавачем:
  • створення, перевірка та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки; 
  • формування, перевірка та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки; 
  • формування, перевірка та підтвердження кваліфікованої електронної позначки часу. 

  • Ми пропонуємо гнучкі та надійні рішення для фізичних осіб, підприємців і компаній, забезпечуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП) та електронну печатку. Ви самі обираєте зручний спосіб зберігання особистого ключа:
  • у файлі
  • на токені
  • у хмарному сховищі

  • Отримуючи наші послуги, ви гарантовано отримуєте:
  • генерацію та зберігання кваліфікованих ключів відповідно до вимог законодавства
  • програмне забезпечення для роботи з КЕП
  • технічну підтримку та професійні консультації
  • можливість дистанційного оформлення для вашого комфорту
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта

  • Для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг заявнику необхідно:
    1. зареєструватися в Особистому кабінеті;
    2. сформувати заяву про реєстрацію в залежності від статусу заявника;
    3. підготувати необхідні реєстраційні документи;
    4. здійснити оплату послуг в особистому кабінеті згідно встановлених тарифів;
    5. особисто звернутись з комплектом реєстраційних документів до представництва КНЕДП.

    Перелік документів для отримання електронного підпису
    1. Перелік документів для фізичної особи/ФОП:
    - заява на реєстрацію встановленого зразка;
    - оригінал паспорта громадянина України або ID-картки, або паспорта громадянина України для виїзду за кордон, водійського посвідчення, посвідки на тимчасове/постійне проживання або інші документи, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.
    - оригінал картки платника податків (ідентифікаційного коду). Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, в паспорті повинна бути проставлена відмітка про таку відмову.
    - У разі подачі електронних документів, перед укладенням договору заявник (уповноважений представник заявника) повинен: завантажити офіційний МЗ «Дія» із перевірених ресурсів на власний смартфон із App Store або Play Market, здійснити авторизацію в МЗ «Дія.

    2. Перелік документів для юридичної особи:
    - заява на реєстрацію встановленого зразка;
    - копія Виписки чи Витягу з ЄДР, засвідчену нотаріально або підписом керівника та печаткою юридичної особи (за наявності);
    - засвідчені копії документів, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи та його повноваження (наказ/витяг з наказу про призначення на посаду, або трудовий договір);
    - оригінал паспорта громадянина України Підписувача або ID-картки, або паспорта громадянина України для виїзду за кордон, водійського посвідчення, посвідки на тимчасове/постійне проживання або інші документи, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи;
    - оригінал картки платника податків (ідентифікаційного коду). Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, в паспорті повинна бути проставлена відмітка про таку відмову;
    - якщо від імені юридичної особи діє колегіальний орган, Надавачу/ВПР Надавача подається документ, у якому визначено повноваження відповідного органу та розподіл обов’язків між його членами.